وبلاگ دیبارت

صفر تا صد نرم‌افزار مارولوس دیزاینر و clo3d

یکی از دغدغه‌های همیشگی طراحان لباس تبدیل ایده‌های ذهنیشان به طراحی‌های قابل اجراست، آنها گاه از شیوه‌های دستی و گاه از روش‌های دیجیتال برای اینکار استفاده می‌کنند که در این بین روش‌های دیجیتال به دلیل سرعت عمل بالاتر و دقت بیشتر در نمایش جزئیات بسیار پرطرفدار هستند.
نرم افزار مارولوس و clo3d از بهترین و دقیق‌ترین نرم افزار‌هایی هستند که برای اینکار در دسترس طراحان قرار گرفته‌اند.
نرم افزارهای مارولوس دیزاینر و clo3d دو نرم افزار حرفه‌ای برای طراحان مد و لباس است تا بتوانند بر اساس رسم الگو و طرح در یک محیط دو بعدی، انواع لباس‌ها مانند پیراهن، شلوار، کمربند، کفش، کیف، کراوات،کت و…. را در محیط سه بعدی روی مانکن نشان دهند.
صفر تا صد نرم افزار مارولوس دیزاینر و clo3d (2)
تمام جزئیات لازم و ضروری مانند دوخت، کوک، پریست‌های پارچه‌های واقعی، خط اطو، خصوصیات فیزیکی پارچه و …. در این نرم افزارها قابل نمایش هستند.
در این نرم افزارها می‌توان انواع پارچه را شبیه سازی کرد. شما می‌توانید تاثیر طرح و جنس پارچه را بر ظاهر نهایی لباس طراحی شده مشاهده کنید. به عنوان مثال، با استفاده از این قابلیت می‌توان طرح لباس موردنظر با پارچه‌های کتان، چرم یا حریر مشاهده کرد و طراحی لباس را با توجه به جنس پارچه تغییر داد. 
یکی از ویژگی‌های جذاب مارولوس دیزاینر قسمت انیمیشن آن است. در این قسمت شما به انواع آواتارها دسترسی داشته و می‌توانید تنخور لباس را در حالات مختلف بدن ببینید و طرحتان را قبل از تولید و دوخت بهتر بررسی کرده و برای مشتری به نمایش بگذارید.
نکته قابل توجه، تفاوت بسیار ناچیز دو نرم افزار مارولوس دیزاینر و clo3d با یکدیگر است به‌طوری که شما در صورت کارکردن با یکی از این دو نرم افزار به راحتی می‌توانید در محیط نرم افزار دیگر  نیز بر روی پروژه خود کار کنید.
درباره اندک تفاوت‌های بین دو نرم افزار مارولوس و clo3d می‌توان گفت که تنوع مدل‌ها و موشن‌ها داخل نرم افزار مارولوس بیشتر و clo3d  از این بابت ضعیف‌تر است و همچنین سازگاری نرم افزار مارولوس با نرم افزارهای انیمیشن سازی خیلی بیشتر از clo3d است.
اگر قصد یادگیری این نرم افزار کاربردی را دارید، دوره مارولوس و کلوتریدی موسسه آموزشی دیبارت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
صفر تا صد نرم افزار مارولوس دیزاینر و clo3d
صفر تا صد نرم افزار مارولوس دیزاینر و کلوتریدی
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید