وبلاگ دیبارت

سن و سال و نوع لباس

سن و سال و نوع لباس

آیا تا به حال فکر کرده اید که لباس مناسب برای سن دقیقا به چه معناست؟ همه ما مردان میانسالی را دیده ایم که مانند نوجوانان لباس می پوشند و توجهی که به آنها می شود مثبت نیست! مفهوم لباس پوشیدن متناسب سن همیشه وجود داشته است… اما تا چه اندازه این مفهوم درست است؟
چالش مشخص کردن چگونگی لباس پوشیدن در یک سن خاص چالش بزرگی است و این به این دلیل است که جهان روز به روز راحت تر شده زیرا بیش از چند گزینه لباس در بازار وجود دارد، لباس ها نسبت به قبل ارزان تر و در دسترس تر هستند و آنقدر تنوع سلایق دیده می شود که تنها وجه مشترک افراد را می توان در سنشان دانست…
باید گفت لباس پوشیدن شما بیشتر یک امر ادراکی است و بیشتر بستگی به چگونگی دید دیگران نسبت به شما دارد . بقیه افراد غالبا بر اساس ذهنیت خودشان سن شما و نوع لباس پوشیدن شما را قضاوت می کنند اما سوال مهم این است که شما تا چه اندازه به این نوع تفکر اهمیت می دهید؟ آیا برای شما مهم است که بصورت خاصی توسط دیگران دیده شوید؟

سن و سال و نوع لباس
سن و سال و نوع لباس
سن و سال و نوع لباس

این پاسخ برای اکثر مردان مثبت است. به عنوان مثال استفاده از ساعت رولکس حتی اگر آن را دوست ندارید در تجارت می تواند میزان موفقیت شما را نشان دهد و مشتریان بهتری را در آینده برای شما فراهم کند و یا اگر در یک دفتر کاری خاص کار می کنید پوشیدن یک کد لباس خاص می تواند شما را جدی تر و متخصص تر نشان دهد! در کل می توان گفت که کلید متناسب لباس پوشیدن شما ایجاد نمودن تعادل بین سن و لباستان هست.
در آخر با پرسیدن این سوالات از خودتان هنگام خرید لباس در انتخاب لباس های متناسب تر بهتر عمل کنید:
1- ترجیح می دهم هنگام پوشیدن لباس چه حسی داشته باشیم؟ آیا راحتی را بیشتر می پسندیم و یا رسمی بودن؟
2- آیا با انتخاب نوع رنگ پوشش خود دوست دارم جسورتر دیده شوم و یا فردی جدی به نظر بیایم؟
3- آیا می خواهم در جمع فردی شاخص تر از بقیه دیده شوم و یا فردی شبیه بقیه؟
4- درک مردم از من چگونه باشد. جوان تر، موفق، هنرمند، جا افتاده و …
5- آیا همیشه دوست دارم لباس های مد روز در کمد داشته باشم و با شروع هر فصل لباس های ترند را خریداری کنم؟ و یا از لباس های سل های قبل نیز استفاده نمایم؟

سن و سال و نوع لباس
سن و سال و نوع لباس
سن و سال و نوع لباس
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید