وبلاگ دیبارت

استایلی خاص با ساس بند

ساس بند به جای کمربند
اگر بخواهید در برابر جاذبه ی زمین، شلوار خود را به سمت بالا بکشید، ساس بند مشکل شما را در مقایسه با کمربند واقعا حل خواهد کرد. کاربرد این اکسسوری در مورد شلوارهایی که کمر آنها کمی کشاد است بیشتر خودنمایی می کند. استفاده از ساس بند در واقع به مجموعه لباس شما بستگی دارد اگر طرفدار تیپ های رسمی هستید استفاده از ساس بند را امتحان کنید. 
انواع ساس بند
ساس بندها انواع مختلفی از لحاظ شکل و ظاهر دارند که معمولا با دکمه یا کلیپس به شلوار متصل می شوند. دکمه ای (مناسب برای کت و شلوار) کلیپسی (مناسب استایل های نیمه رسمی) قسمت پشت ساس بند به شکل X_Y_H هستند که کمک می کنند ساس بند از شانه های شما نیفتد. 
قانون طلایی استفاده از ساس بند
هرگز کمربند و ساس بند را همزمان استفاده نکنید. مگر آنکه ضرورت خاصی برای آن وجود داشته باشد. پیش از پوشیدن ساس بند فکر کنید که کمربندتان را گم کردید.

استایلی خاص با ساس بند
استایلی خاص با ساس بند
استایلی خاص با ساس بند

انتخاب ساس بند مناسب
برای انتخاب ساسبند دو نکته را همیشه در نظر داشته باشید. سایز ساس بند و رنگ یا استایل آن.
اکثر ساس بندها حدود 46 سانتی متر طول دارند و اندازه ی آن ها قابل تنظیم است. پهنای استاندارد برای یک ساس بند، 2.5 تا 3 سانتی متر است و تقریبا برای تمامی اندام ها کاربرد دارد.
استفاده از کت و شلوار با ساس بند به خصوص برای مردان کوتاه قد مناسب تر است. زیرا بر نیم تنه ی بالایی آنها دو خط عمودی ایجاد می کند که چشم ها را بازی داده و باعث می شود که شما کشیده تر و قد بلندتر دیده شوید. اگر اندام درشتی دارید از ساس بندهای پهن تر و اگر اندام لاغری دارید از ساس بندهای باریک تر استفاده کنید.
درست مانند کروات، رنگ های ساده و تیره، رسمی تر از رنگ های روشن یا طرح دار است. استفاده از ساس بند تک رنگ و تیره تر از رنگ کت و شلوار، گینه مطمئن تر و مناسب تری است. پس اگر قرار است تنها یک مدل ساسبند خریداری کنید رنگی را انتخاب کنید که همه کاره باشد و با اکثر لباس ها همخوانی داشته باشد.

استایلی خاص با ساس بند
استایلی خاص با ساس بند
استایلی خاص با ساس بند
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید