وبلاگ دیبارت

آشنایی با لاین شیت

لاین شیت چیست؟
وقتی می خواهید محصولاتتان را به صورت یک جا به فروش برسانید لاین شیت ابزاری مفید برای شما خواهد بود. این اطلاعات اغلب با lookbook اشتباه گرفته می شود. با این حال لاین شیت یک ابزار فروش است که به خریداران مد در انتخاب ها و سفارشات کمک می کند. تهیه یک لاین شیت تا حد ممکن باید به صورت دقیق و مختصر باشد. پس اگر این موضوع رعایت شود مروری مختصر از آچه قابل ارائه است به خواننده تحویل می دهد. این ابزار باید به هر گونه پرسش های اصولی خریدار که در مورد محصولات شما دارد پاسخ دهد.
چگونه لاین شیت می تواند سبب فروش محصولاتتان شود؟
فروش لباس ها به یک عمده فروشف گامی هیجان انگیز برای کسب و کارها محسوب می شود این فرایند حضور در بازار را بهبود می بخشد و روشی را جهت گسترش بازارهای جدید ارائه می دهد. برگه های ارائه دهنده اطلاعات در مورد محصول برای فروش عمده (لاین شیت) باید شامل چنیدن تکه از اطلاعات باشند که در اسلایدهای بعدی توضیح داده شده است.
اطلاعات کلی
نام برند و جزئیات تماس شما باید در بالای لاین شیت به آسانی قابل تشخیص باشد. اگر این موارد واضح نباشند در هنگام فروش برای شما هزینه به وجود خواهد آورد. خریداران احتمالی، زمان کافی برای جستجوی اطلاعات شما ندارند. بنابراین این برگه باید حتما شامل موارد زیر باشد:
نام کسب و کار و لوگو، نام مخاطب، ایمیل و شماره تلفن مخاطب، بیوگرافی برند، چند جمله در مورد برندتان اضافه کنید.

آشنایی با لاین شیت
آشنایی با لاین شیت
آشنایی با لاین شیت

اطلاعات خط تولید محصول
زیر تصاویر محصول باید اطلاعات محدودی قرار بگیرد. این اطلاعات عبارتند از:
شناسه تکه ها، نام سبک، مواد عمده، رنگ، اندازه ها، قیمت عمده فروشی، RPP (قیمت خرده فروشی توصیه شده)، حداقل سفارش
اطلاعات عمده فروشی
زیر محصولات به بخش اطلاعات عمده فروشی اختصاص دارد. در این بخش به اطلاعات مهمی در مورد سیاست فروش، بازگشت ها، زمان های بین دریافت سفارش و تحویل آن، و موارد دیگر اشاره می شود. اطلاعاتی که در این بخش ارائه می گردد عبارت است از: 
اطلاعات پرداخت: روش های پرداختی که مورد قبول شماست را ذکر نمایید و به هر نوع الزامات سفارش مانند بیعانه یا پیش پرداخت اشاره داشته باشید.

آشنایی با لاین شیت
آشنایی با لاین شیت

زمان های بین دریافت سفارش و تحویل آن
چگونگی کامل آماده شدن سفارشات و میانگین زمان دریافت سفارش و تحویل آن را بیان کنید. توصیه می شود که این اطلاعات را به صورت واقع بینانه شرح دهید چون می تواند بر آینده سفارشات تاثیر بگذارد.
تاریخ های اتمام برای سفارش محصولات
آخرین تاریخی که می توان محصول را سفارش داد قید نمایید. (این تاریخ می تواند بر اساس جدول زمانی تولید محصولات تان تنظیم گردد)
هزینه حمل نقل
هزینه های تخحویل یا میزانی که این هزینه ها را برای مشتری پوشش می دهد ذکر نمایید. 
بازگشت ها
این بخش باید سیاست شما در قبال محصولات بازگشتی از سوی مشتری پس از سفارش را مشخص نماید. شما باید به صورت دقیق توضیح دهید که آیا بازگشت محصولات را می پذیرید یا خیر. علاوه بر این شرایط برای پس دادن کالاها از جمله محدودیت های زمانی و دلایل را نیز باید توضیح دهید.
تاریخ انقضائ
قیمت و دسترسی به صورت مکرر تغییر می کنند. عاقلانه است برای هر اطلاعاتی بر روی لاین شیت یک تاریخ انقضاء درج نمایید.

آشنایی با لاین شیت
آشنایی با لاین شیت
اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید